miercuri, 13 mai 2009

Decodare Samsung Omnia gratis.

Va prezint inca o modalitate de decodare gratis a telefoanelor dumneavoastra. De data asta va prezit pentru Samsung Omnia i900. Pagina originala a celor ce au descoperit aceasta modalitate de decodare se afla la http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=3101945

!!! Pentru realizarea decodarii trebuie sa aveti in telefon cartela pe care este blocat telefonul.

1. Tasteaza *7465625*638*#
2. Tasteaza codul MCC/MNC (lista de codurilor o gasiti pe http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_Network_Code), de exemplu 26203 pentru Cosmote Romania;
3. Tasteaza noul cod NCK (12345678), apoi ok;
3. Tasteaza *#7465625# pentru a verifica daca telefonul tau este codat
4. Tasteaza #7465625*638*# si tasteaza codul NCK (12345678)setat anterior
5. Da-ti un reset la telefon si bucurati-va de noul dumneavoastra telefon omnia decodat gratis.

49 de comentarii:

  1. Am vazut pe forumuri ca merge. Ei, uite ca eu am vrut sa iau un Omnia 8Gb de la cineva, dar care era codat pe Orange desi la vanzare spuneau ca nu e codat pe nimic.
    Nu a mers NI-MIC.
    In registri nu aparea acel cod ca atunci cand avea cartela Orange. Am sunat la Cosmote si mi-a dat acel cod. L-am trecut dar tot degeaba.
    Iti spun, am incercat TOATE METODELE DE PIATA. NIMIC!
    Doar vreau sa-ti spun prin asta ca metoda de mai sus nu merge 100%.

    In rest, ai un blog super, o sa te mai vizitez negresit.

    Bafta multa.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Ma bucur pentru parerea ta buna despre acest blog. Cat despre decodare vreau sa mentionez ca eu nu am incercarcat-o pentru ca eu mi-am luat omnia la liber. Oricum din ce am incercat sa fac cu aceasta metoda am reusit mai degraba sa-l blochez pe alte retele decat cea existenta in telefon. Noroc ca am stiut codul ce am pus pentru blocare si am reusit sa il fac sa mearga si pe cealalta retea. Oricum bata multa tutror celor ce ve-ti incerca aceasta metoda.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Omnia codat pe orange RO l-am decodat cu metoda de mai sus merge perfect.
    10xxxxxxx

    RăspundeţiȘtergere
  4. Am incercat metod de mai sus sa imi decodez telefonul si ce trebe sa fac sa le pun pe toate chestiile alea pe disable? sau enable? Si cum sa dau reset la telefon!! Astept raspuns urgent!!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. im raspude si mie cineva astazi???

    RăspundeţiȘtergere
  6. In primu rand pentru decodare iti trebuie cartele pe care este codat telefonul si apoi la enable si disable iti dai tu seama singur ce si cum trebuie sa faci. citeste cu atentie. Reset la telefon ii dai cand il inchizi si il deschizi din nou. Bafta.

    RăspundeţiȘtergere
  7. buna am un samsung i900 omnia,as dori niste informatii privind decodarea,te rog cand ai timp dami add la radu_cioica@yahoo.com,mersi mult

    RăspundeţiȘtergere
  8. am si eu un samsung c-260. i`mi putetzi da un cod ptr deblocare? sau ptr samsung 2510. multzumesc

    RăspundeţiȘtergere
  9. vreau shi eu sa stiu dak merge sau nu..

    RăspundeţiȘtergere
  10. merge cu conditia ca sa introduci aceste coduri cand ai in telefon si cartela pe care este blocat telefonul

    RăspundeţiȘtergere
  11. buna am si eu un samsung e 2510 si as vrea sa stiu cum pot sa l decodez de pe cosmote pe orange. daca iti faci timp si ma poti ajuta te rog trimite mi un e-mail la f0rever_angel@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  12. sal asi vrea si eu un cod de resetare la un samsung e2510 cine ma poate ajuta ma gaseste la adresa ronson_22@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  13. am si eu un tel samsungE2210 si este blocat pe reteaua vodafone , cum pot sal deblochez sa mearga pe orice retea cine ma poate ajuta ma gaseste la adresa printesacati@yahoo.com multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  14. buna! am si eu un telefon samsung sgh-x640 cum pot sail decodez:(:(::(:(

    RăspundeţiȘtergere
  15. samsung S5230,cum il decodez

    RăspundeţiȘtergere
  16. servus.o intrebare,dc se poate.cum aflu data de fabricatie la un omnia?cod de taste,ma intereseaza.multumesc fain.

    RăspundeţiȘtergere
  17. Mda...se pare ca decodarea nu merge pe orice model de omnia.
    si ca sa-i raspund lui f0rever_angel@yahoo.com cosmote nu isi blocheaza telefoanele

    RăspundeţiȘtergere
  18. Ai incercat sa ai in telefon cartela pe care este codat telefonul????

    RăspundeţiȘtergere
  19. vreau si eu codul de deblocare pt samsung e1310b din germania.

    RăspundeţiȘtergere
  20. sry sefu dar nu am asemenea coduri.

    RăspundeţiȘtergere
  21. am si eu un samsung blocat in vodafon si vreau sa mearga si in oraingi astept raspuns .Vargacosmin30@yahoo.com sper sa ma ajute cineva si pe mine

    RăspundeţiȘtergere
  22. vladutz, dami add pe ym: rares_snoop2007 , vreau sa te intreb ceva:D

    RăspundeţiȘtergere
  23. sti cum pot moda si eu un samsung s5230 in genul asta?:D

    RăspundeţiȘtergere
  24. sall imi expilik si kie careva cum sa decodey un samsung sgh c260

    RăspundeţiȘtergere
  25. acest articol este numai pentru samsung omnia. Celelalte telefoane nu se pot decoda prin aceasta metoda. Cautati pe google si poate gasiti ceva.

    RăspundeţiȘtergere
  26. vreau si eu un cod de decodare samsung U700 adus din germania pt reteaua Orange!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  27. sal am si eu un samsung omnia 16gb si e adus din franta e pe reteaua SFR si cand bag MCC/MNC zice fail to set locking status stie careva care este codul?

    RăspundeţiȘtergere
  28. zicetimi si mie va rog vodafone 710 cum sa fac sa pot baga cartela de cosmote ca imi tot cere nck

    RăspundeţiȘtergere
  29. Telefonul este codat si trebuie sa emrgi la un service gsm sa ti-l decodeze. Bafta

    RăspundeţiȘtergere
  30. buna am si eu un samsung m150 si e blocat pe orange stie cineva vreun cod va rog!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  31. vreau și eu să decodez un samsung e 2510 blocat in orange si un nokia 5310 tot in orange!Help please!

    RăspundeţiȘtergere
  32. am si eu un tel alcatel c62 si e blocat adica vreau sa bag o cartela de cosmote si imi cere nck code se poate zice care e ?

    RăspundeţiȘtergere
  33. AM SI EU DE DECODAT UN SAMSUNG E2510 IMEI 351767/03/450755/7 BLOCAT DE ORANGE, MA AJUTA CINEVA!!!!!!!!mail: diana24free@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  34. sal am si eu un omnia dar nu stiu pe ce retea este codat . a mers pe orange dar am schimbat romul si de atunci nu mai vrea si pace ai cumva vreo idee. am incercat mai toate metodele dar nimic

    RăspundeţiȘtergere
  35. salutere samsung u800 codat pe orange ro se poate decoda?ms

    RăspundeţiȘtergere
  36. AM SI EU DE DECODAT UN SAMSUNG E2510, mail florint@synex.ro MUltumesc !

    RăspundeţiȘtergere
  37. sal am si eu un samsung m150 pe vodafone.merge decodat pe cod sau trebuie sa merg la service?multumesc anticipat

    RăspundeţiȘtergere
  38. eu am incercat pe omnia si imi zice incorect MCC/MNC, sa fie codat pe alta retea vodafone?
    daca ma poate ajuta cineva.Multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  39. dak vrei sa decodezi samsung s5230 de parola SIM faci km asha . Power on without SIM card
    2. Type in #0111*CODE# (8 digit unlock code*)
    3. Device should say: “Network Lock Deactivated”
    4. Phone may automatically reboot

    OR

    1. Switch ON your phone with a non accepted SIM Card,
    2. Compose: #7465625*638*CODE# (or *#7465625*638*CODE#)

    RăspundeţiȘtergere
  40. astea st pt samsung s5230 Looking for phone...
    Connecting to server...
    PhoneLock Code: 00000000 - Disabled
    Simcard Lock Code: 0000 - Disabled
    Phone Model: GT-S5230
    Phone IMEI: 355178-03-xxxxxx-x
    Firmware Version: S5230BRIF
    MCC+MNC: 260 02
    Switching to Bootmode - please wait...
    Reading data...
    Restarting phone...
    Connecting to server...
    *********************************
    Server calculation result:
    Unlock P.Freeze: 13193031
    Unlock Network: #7465625*638*23123476#
    Unlock Subset: #7465625*782*00000000#
    Unlock SP: #7465625*77*00000000#
    Unlock CP: #7465625*27*00000000#
    Unlock SIM: #7465625*746*12369874#
    Unlock Activa: #7465625*228*12369874#
    For unlock Phone Freeze,insert other operator SimCard,click middle(or OK) key and enter code and accept it
    For unlock simlock:
    1. If simcard is inserted then enter ONLY code(Network example: 00000000 ) and accept it
    2. If simcard is not inserted then enter full sequence(Network example: #7465625*638*00000000# )

    All Done! - Time:00:00:04

    RapidShare Link :
    http://rapidshare.com/files/27385328...3_31082009.exe

    Manual how to buy and get credits for 1 minute 24/7/365 using :

    1. Select correct credits from "buy now section"
    2. Pay by PAYPAL or Credits Card
    3. Click "Get Login/Password" button in KKMC/KKvip EXE
    4. Write payment details : Transaction ID and email adres ( email adres mustbe same like you write for payment system )
    5. Check mail box for kulankendi server access
    6. By "copy/paste" write Login and Passwrord details to correct places in KKMC/KKVip Client EXE .
    7. Select correct model from list and in left window you see step by step manual for unlocking your mobile phone or data card .


    Best Regards GSMinfo

    RăspundeţiȘtergere
  41. salut,am si eu un samsung s3100 blocat in vodafon,ma poate ajuta cineva?

    RăspundeţiȘtergere
  42. si eu am patit aceeasi chestie. ne poate ajuta cineva?

    RăspundeţiȘtergere
  43. mai exact, la sfarsit imi apare incorect MCC/MNC.
    de asemenea nu stiu nici cum ar trebui corect puse enabled/disabled

    RăspundeţiȘtergere
  44. wow! am ajuns pe site-ul acesta cautand o modalitate de a imi decoda samsung-ul M150...trebui sa recunosc ca am fost surprinsa sa vad ca uncele coduri chiar functioneaza...insa nu am reusit sa imi decodez telefonul nici acum.....va rog, cine ma poate ajuta....ma chinui de 3 zile sa gasesc o modalitate si...nimic...cu respect, Anamaria

    RăspundeţiȘtergere
  45. vreau si eu niste coduri pentru deblocarea unui telefon samsung omnia 2 codat in vodafon

    RăspundeţiȘtergere
  46. Buna,
    Am un Samsung sgh-c260, imei 35431/01717549/8, blocat in vodafone. Va multumesc anticipat

    RăspundeţiȘtergere

Aici sunteti rugat sa va expuneti parerea. Multumesc.